Facebook Abone Satın Alma Fiyat Listesi

calisan hile
Hepimizin bildiği gibi forum sitelerinde deli gibi abone ve follower satan arkadaşlar var bunun kaynağını kimse bilmediğini bizde biliyoruz. Fakat sanırım bu bi php yazılım arkadaşlar.
Biliyorsunuz webmaster forumlarında para karşılığı abone kasan bir çok kişi bulunmakta.  Bu kişiler 1000 abone için  5-10 TL gibi miktarlar karşılığı bu işi yapmaktalar.  Ancak piyasada ücretsiz ve hızlı bir şekilde abone kasmanızı sağlayan programlar mevcut.   Ben de kendi yazdığım ve saatte 2000 e yakın abone / arkadaş kasabileceğiniz programımı satışa sunuyorum !

Piyasada ücretsiz bir çok program var fakat arkadaş ekleme sayfalarının kapanması ve internetin yavaşlaması gibi sorunlar nedeniyle etkisi azaldı.  10-15 saat kassanız 10 dan fazla arkadaş gelmez oldu.  Bende yeni bir sistem yaptım ve programı sadece 10 TL karşılığı satmaktayım !

calisan hile
Google Plus'ta paylaş

About Unknown

Selam, candy crush saga hileleri bloguma hoşgeldiniz, ben hamdi. Eğer hileleri yapamazsanız lütfen mail adresimden bana ulaşın. hamdicelik97@gmail.com
    Blogger Yorumları
    Facebook Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder